Handelsbetingelser

 

Fortrydelsesret

 

Du har 14 dages fortrydelsesret. Hvis du ønsker at returnere varen skal den være afsendt til Varmeshoppen, inden 14 dage fra modtagelsen.
Vare bestilt online til afhentning i butik. Her kan handlen fortrydes ved at ikke afhente varen (giv gerne besked pr. mail eller 20200281.)
Afhentede varer, skaffevarer og specialfremstillede varer tages ikke retur.
Fortrydelsesretten er desuden betinget af, at varen er ubrugt og originalemballagen er intakt. For at holde originalemballagen intakt skal varen være pakket ind og tape og mærkater må ikke klæbes på den.
Returnering af varer sker, efter forudgående aftale, til:
Varmeshoppen, Ribevej 14, 6670 Holsted.
Returnering af købesummen sker ved bankoverførsel, hvorfor vi anmoder om reg.nr. og kontonr. for den bankkonto hvortil beløbet ønskes overført.

 

 

Reklamation   

 

Når du modtager dine varer, skal du straks kontrollere dem for transportskader.
Ved alvorlige transportskader anbefaler vi at du afviser at modtage varerne og at du påfører fragtbrevet teksten "Modtagelse nægtet".
Ved mindre skader på emballagen anbefaler vi dig at påføre fragtbrevet teksten "Modtaget med forbehold".
Ved transportskader skal du hurtigst muligt og senest inden 2 arbejdsdage informere Varmeshoppen om dette.

 

 

Livstids support   

 

Vi yder fri telefonsupport på alle vores anlæg og styringer i hele produktets levetid.
Eksempel:
Vi guider dig gennem opsætningen af dit nye pillefyr, så dit nye anlæg kører perfekt.
Hvis du efter nogle år har brug for hjælp til at ændre noget i opsætningen, så guider vi dig gerne igen.
Telefonsupport fra 07,15 – 22,00 alle årets dage, på varer købt gennem Varmeshoppen.

Med venlig hilsen

Varmeshoppen
Mail: 
Telefon: 20200281

 

 

Betaling   

 

Hos Varmeshoppen kan du betale med Dankort, og overføre købesummen direkte fra din egen konto.
Efter købet sender vi en kvittering for dit køb til dig pr. e-mail.
PBS (Pengeinstitutternes Betalings Systemer) står for udførelsen af betalingen.
Følsomme data der transporteres via internettet, i forbindelse med gennemførelse af købet, er sikret ved hjælp af SSL (Secure Socket Layer) kryptering. Dette vises nederst i højre side af dit browservindue, med en lille hængelås.
Omkostninger som opkræves af PBS, for betalingen, afholdes af Varmeshoppen.
Vi hæver først købesummen på din konto, når vi sender dine varer.
Varmeshoppen anvender Middelfart Sparrekasse Vinding afd. som pengeinstitut.
Vores konto er: 1682 - 3225808421

 

 

Fortrolighed   

 

Varmeshoppen foretager udelukkende registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen.
Når du taster dine oplysninger på vores hjemmeside, fremgår det tydeligt hvad vi bruger dem til.
For at vi kan sende dine varer, har vi brug for navn og postadresse. For at vi kan sende dig en ordrebekræftelse via e-mail, har vi også brug for din email-adresse.
Dine oplysninger bliver ikke videregivet til tredjemand og vi bruger dem kun til markedsføring overfor dig, i det omfang du har givet tilladelse.
Vi gemmer dine oplysninger på ubestemt tid (minimum 5 år af hensyn til bogføringsloven).
Som registreret kunde har du altid mulighed for indsigt og skulle du ønske det, anonymiserer vi dine oplysninger i overensstemmelse med reglerne i persondataloven.

 

 

 

Indholdet af denne hjemmeside er omfattet af ophavsretsloven og internationale traktater.
Ingen del af denne eller tilhørende hjemmesider må uden forudgående tilladelse fra Varmeshoppen gøres til genstand for reproduktion uanset form eller metode.
Uautoriseret reproduktion vil medføre øjeblikkeligt civilt såvel som strafferetligt søgsmål.

 

 

Garanti   

 

Varmeshoppen overgår købelovens bestemmelser, ved at give 2 års fuld garanti (Gældende fra modtagelses/faktura dato) på alle produkter og op til 5 års garanti på enkelte varer og varedele.Foudsat at der tegnes en serviceaftale.

Ved garantiperioder over 2 år oplyses særskilt om dette.
Garantien dækker fejl og mangler, som er til stede ved købstidspunktet. Slidtage er således ikke omfattet af garantien.
Udskiftning af varer på garanti, sker udelukkende efter aftale med Varmeshoppen.
En Installatøren retter således henvendelse til Varmeshoppen, der efterfølgende sender reservedele eller nye komponenter til udbedring.
Montering af reservedele eller nye komponenter honoreres ikke af Varmeshoppen, men udføres pr. kulance af installatøren.
Eventuelle følgeomkostninger og følgeskader dækkes ikke af garantien eller reklamationsretten.
Varmeshoppen har produktansvarsforsikring på alle varer, tegnet hos et større dansk forsikringsselskab.

 

Ved GDS montage   

 

Når du køber "Gør Det Selv  - GDS)" pillefyr / Solvarmeanlæg, påtager du dig rollen som "installatør" det vil sige, at hvis der opstår fejl, skal du selv  udbedre fejl og mangler.

Er der en reservedel, der skal skiftes indenfor reklamationsperioden henvender "installatøren" sig til sin "leverandør", som sender "dele" eller nye reservedele. "installatøren" monterer de nye komponenter og returnerer det defekte til leverandøren. Denne serviceopgave honoreres ikke af leverandøren, men udføres "pr. kulance" af "installatøren". Eventuelle følgeomkostninger og følgeskader dækkes ikke af garantien eller reklamationsretten.
Ved reparationer som kræver reparation på værksted, sendes produktet til Varmeshoppen. Vi returnerer herefter hurtigst muligt efter reparation. 
Er du i tvivl om fremgangsmåden kan du kontakte os via telefon eller e-mail, for korrekt returhåndtering.

 

Levering   

 

Varmeshoppen leverer med bedst egnet fragtleverandør.

Afsendelse vil normalt ske inden for 1 til 2 hverdage 

Fragten afregnes separat.
 

 

Kontakt Varmeshoppen   

 

Kontakt os på:
Telefon 20200281
Mandag - torsdag 9:00 - 17:00
Fredag 9:00 - 14:00
OBS: Mail info@varmeshoppen.dk 
Klik på adressen for at åbne dit mailprogram
Kopier adressen til din webmail
Post eller personligt (efter aftale)
Varmeshoppen
Ribevej 14
6670 Holsted

 

 

 

 

Varmeshoppen   

 

Giv os et kald på 20200281 og lad os hjælpe dig med din energiløsning.
Hos Varmeshoppen får du råd og vejledning både før og efter købet.
Vi slipper dig ikke før du er tilfreds og fortrolig med dit nye produkt.

 

 

Pris Match

 

Vi vil efter bedste evne udregne bedst mulig pris til vores kunder.
for Varmeshoppen er det vigtigste ved en handel, at du som kunde får et produkt som du bliver rigtig glad for
Skulle vi prismæssigt afvige i forhold til tilsvarende vare, send et link eller en kopi af det tilbud du ønsker vi skal prismatche. 
Vi vil prøve at justerer vores pris, så du også bliver glad og tilfreds med prisen!!
Kort sagt – Såfremt det er muligt vil vi matche prisen. 
Send en mail til varmeshoppen eller ring til os på 20200281